نحوه فعال کردن قابلیت های اینستاگرام

ارائه دهنده خدمات اینستاگرام

نحوه فعال کردن قابلیت های اینستاگرام

در هر آپدیت جدید اینستاگرام یکسری قابلیت  به آن اضافه می شود که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که این قابلیت ها برای شما فعال نشده باشد. ما در این مقاله می خواهیم در مورد نحوه فعال کردن قابلیت های اینستاگرام صحبت کنیم و همینطور بررسی کنیم چطور میشود این قابلیت ها را فعال کرد.

اینستاگرام هم مانند سایر اپلیکیشن ها امکان دارد در آن مشکل رخ دهد یکی از این مشکلات هم فعال نبود یکسری قابلیت ها است. این قابلیت ها امکان دارد برای یکسری اکانت ها فعال باشد و برای یکسری غیر فعال که شاید این اتفاق به این دلیل باشد که توسعه دهنده گان اینستاگرام به مرور زمان این قابلیت ها را به همه اکانت ها اضافه می کنند و باید کمی صبر داشته باشید.
راهکار دیگری که برای رفع این مشکل وجود دارد این است که شما اینستاگرام خود را بروزرسانی کنید یکسری از قابلیت ها از این طریق به اکانت اینستاگرام شما اضافه می شود. برای آپدیت اینستاگرام می توانید از گوگل پلی استفاده کنید.
اما به این نکته هم توجه داشته باشید که یکسری از قابلیت های اینستاگرام برای ایران تحریم است و ما نمیتوانی از آن استفاده کنیم بخاطر همین هم در اکانت اینستاگرام خود آن را مشاهده نمی کنیم.

قابلیت اینستاگرام

نحوه فعال کردن قابلیت های جدید اینستاگرام

یک سری قابلیت ها مثل IGTV  به گفته خود اینستاگرام به مرور برای همه افراد فعال می شوند و نداشتن تی وی نمی توانند لزوما به خاطر مشکل اینستاگرام شما باشد عمده مشکلی که وجود دارد یک سری قابلیت های استوری مثل گیف, موسیقی و…

1?ابتدا مطمئن شوید که اینستاگرامتان را از طریق یکی از استورهای رسمی به آخرین نسخه آپدیت کردید و برای اطمینان بیشتر یکبار از اکانت خود خارج شوید و دوباره وارد شوید یا حتی برای مطمئن شدن یکبار به طور کامل اینستاگرام را پاک کنید و دوباره نصب کنید.

2?اگر راهکار قبلی اثر بخش نبود وارد setting اینستاگرام خود شوید و از بخش Report a problem مشکل خود را مطرح کنید و منتظر پاسخ اینستاگرام بمانید. البته ممکن است این راهکار هم اثربخش نباشد ولی حتما انجام دهید راهکار سوم اثربخش خواهد بود اما بصورت موقتی.

3? این راهکار به احتمال زیاد برای همه شما اثر بخش خواهد بود, اینستاگرام خود را به طور کامل پاک کنید و دوباره نصب کنید , سپس وارد بخش استوری شوید، یک عکس یا ویدئو بگیرید سپس بدون اینکه وارد بخش استیکرها شوید، گوشی خود را روی حالت Airplane قرار دهید.

استوری , اینستاگرام استیکر

چند نکته برای قابلیت اینستاگرام در مورد private :

1?اگر یک پروفایل private در زیر یک پست شخصی را منشن کند که در فالوورهایش نیست, منشن برای شخص مورد نظر اطلاع رسانی نمیشود یعنی در قسمت نوتیفیکشن ها برایش اعلانی نمی آید.

2? اگر یک پروفایل private در زیر پست یک صفحه عمومی کامنتی بگذارد , کامنت او برای همه قابل نمایش است حتی کسانی که در فالوورهایش نباشند.

3? اگر یک پروفایل private یک پست را در یک گروه دایرکت ارسال کند فقط کسانی که در فالوورهای او باشند می توانند کامنت ها و منشن های آن پست را ببینند.

چطور کامنت های بد را در اینستاگرام کنترل کنیم؟

کامکنت , اینستاگرام

همانطور که میدانید یکی از مهم ترین چالش ها برای صفحه های برند ها و اشخاص در اینستاگرام مدیریت و کنترل کامنت هایی است که شامل ناسزا و با بی احترامی است . طبیعتا مدیریت و کنترل همه این کامنت ها به صورت دستی یک کار منطقی و اصولی نیست در ادامه روشی رو با هم بررسی می کنیم که با آن روش میتوانید این کار را بصورت اتوماتیک انجام دهید.

در این روش که باهم بررسی می کنیم شما می توانید یک سری کلمه کلیدی به اینستاگرام بدهید تا هر زمان شخصی کامنتی حاوی ان کلمه زیر پست های شما قرار داد اون کامنت ها برای کسی نمایش داده نشود.

1?وارد صفحه پروفایلتون بشید و با لمس گزینه مشخص شده وارد تنظیمات اینستاگرام بشید,

پروفایل, اینستاگرام , تنظیمات

مرحله دوم :

تنظیمات , اینستاگرام

مرحله سوم: 

اینستاگرام,

مرحله چهارم : 

اینستاگرام الگو

مرحله پنجم: 

اینستاگرام, کامنت

مرحله ششم: 

اینستاگرام , بلاک

مرحله هفتم : 

اینستاگرام

دقت داشته باشید که هر دو حالت شخص مورد متوجه این موضوع نمی شود و کامنتش را قرار می دهد ولی کامنت او فقط در اکانت خودش قابل مشاهده است و شما و یا دیگران نمی توانید آن کامنت را ببینید.

چه دلایل دیگری برای فعال نبودن قابلیت های جدید اینستاگرام وجود دارد؟

1?امکان دارد برای یکسری اکانت ها این قابلیت ها به طور تصادفی فعال شود

2?برای کسانی که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارند و همینطور دارای فالوور بالایی هستند

3?یکسری قابلیت ها به گوشی هوشمند شما بستگی دارد مثل قابلیت لایو استوری که به نوع و نسخه سیستم عامل و همچنین دوربین گوشی شما

4?اینستاگرام کاربرانی که تازه وارد هستند را برای فعال کردن قابلیت ها در اولویت قرار می دهد

5?تغییر دادن پروفایل اینستاگرام به حالت بیزنسی می تواند یکسری قابلیت ها را به اکانت شما اضافه کند.

6?اگر سابقه بلاک و ریپورت شدن دارید این مورد در فعال شدن قابلیت ها برای شما تاثیرگذار است

7?نسخه سیستم عامل هم در فعال شدن قابلیت جدید اینستاگرام مثل تماس تصویری تاثیرگذار است

 

سخن آخر:

ما در این مقاله متوجه شدیم که چرا یکسری از قابلیت های جدید اینستاگرام برا اکانت ما فعال نمی باشد و همینطور برای فعال کردن دیگر قابلیت ها هم به شما راه کارهایی معرفی کردیم که بسیار کاربردی است. شماهم اگر داری یک پیج اینستاگرام بیزینسی هستید و می خواهید از طریق آن درآمد زایی کنید اما نمی دانید چطور می شود در این راه موفق شوید ما در فالووان می توانیم به شما کمک کنیم تا به خواسته هایتان برسید. همانطور که گفتیم اینستاگرام قابلیت های جدید خود را برای اکانت هایی فعال می کند که دارای  دنبال کننده های بالایی  باشد و همینطور برای کسانی که فعالیت زیادی دارند. پس حتما به این دو مورد توجه زیادی داشته باشید.

اگر قصد دارید فالوورهای پیج خود را افزایش دهید از طریق خرید فالوور ارزان این کار امکان پذیر است.

بهترین برنامه های جایگزین اینستاگرام در ایران

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است و قطعاً پرکاربردترین برنامه به اشتراک گذاری و ویرایش عکس در موبایل هم محسوب می شود. طبق گزارشات استاتیستا (Statista)، این برنامه هر ماه بیش از 1 میلیارد کاربر فعال (MAU) و هر روز بیشتر از 500 میلیون کاربر فعال (DAUs) دارد.

در واقع می توان گفت از هر هفت نفری که روی کره زمین زندگی می کند، یک نفر اینستاگرام دارد! حالا اگر این واقعیت را هم در نظر بگیریم که این برنامه کمتر از 10 سال است که معرفی شده و نسخه اندرویدش هم در سال 2012 معرفی شد، محبوبیت و موفقیت اینستاگرام چشمگیرتر هم می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.