راهکارهایی جالب برای جذب فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام به خاطر حضور بالای ۵۱ میلیون کاربر ایرانی، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است. بنابراین حضور کسب‌وکارها در این بستر و جذب بیشترین فالوور اینستا، برای دیده شدن و افزایش فروش، بسیار ضروری است ما در این مقاله به شما راهکارهایی جالب برای جذب فالوور در اینستاگرام ارائه می دهیم که قطعا به دردتان خواهد خورد. اینستاگرام، به خاطر ارائه سبکی جذاب، فضای مناسبی برای تبلیغ کسب‌وکارها ایجاد کرده است. تبلیغات اینستاگرام در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی، بسیار ارزان‌تر بوده و جامعه هدف به راحتی در دسترس است.بسیاری از افرادی که کسب‌وکاری دارند، محصولات خود را از طریق اینستاگرام می‌فروشند. امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا استفاده ار فضای مجازی مخصوصا اینستاگرام بیشتر شده به دلیل اینکه مردم برای اینکه کمتر در تجمع قرار بگیرند و در معرض ابتلا باشند سعی میکنند خرید های خود را از طریق اینترنت انجام دهند.
که اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین برنامه های شبکه اجتماعی هستش که فروش اینترنتی در ان رونق بیشتری دارد.
و برای اینکه بتوانید در اینستاگرام اعتبار داشته باشیدباید فالوور داشته باشید و جذب فالوور خیلی زمان بر است ولی شما با خرید فالوور از سایت معتبر میتونید راه صدساله را یک شبه طی کنید.

اما اینستاگرام، الگوریتم‌های پیچیده‌ای دارد و تنها راه‌اندازی پیچ برای جذب فالوور کافی نیست. برای همین دانستن ترفندهای اینستاگرام، به شما کمک می‌کند تا بتوانید فالوورهای بیشتری را جذب کنید.

ما در این مقاله ۳ ترفند مهم برای افزایش تعداد فالوور معرفی می‌کنیم. تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

اهمیت اینستاگرام برای رشد کسب ‌و کارها

ایجاد پیچ، مانند داشتن مغازه در فضای مجازی است. با این تفاوت که ۲۴ ساعته باز است و مشتریان زیادی از محصولات شما بازدید می‌کنند.

به همین دلیل، کسب‌وکارهایی برنده‌ان که بتوانند بیشترین فالوور اینستا را در مقایسه با پیج‌های رقیب جذب کنند.

اما سوالی که پیش می‌آید این است که چه ترفندهایی برای جذب بیشتر فالوور وجود دارد؟ چگونه می‌توانید در کمترین زمان، بیشترین فالوور اینستا را جذب کنید؟

چرا جذب بیشترین فالوور اینستا، اهمیت زیادی برای کسب‌وکارها دارد؟

زمانی که کاربران محتوای پیجی را مفید و جذاب ارزیابی کنند، آن را فالوو می‌کنند تا بتوانند پست‌ها و استوری‌های آینده پیج را نیز ببینند.

از طرف دیگر، وقتی تعداد فالوورهای فعال پیج بالا باشد، این مسئله به اینستاگرام می‌گوید که محتواهای این پیج، جذاب است و ارزش رفتن به اکسپلور و نمایش به دیگر کاربران را دارد.

این به معنای تبلیغ غیر مستقیم پیج شما توسط اینستاگرام است. پس هر چقدر فالوور بالاتری داشته باشید، بیشتر دیده می‌شوید و اعتبار بالاتری از نظر دیگر فالوورها و اینستاگرام خواهید داشت و در دنیای کسب‌وکار دیده شدن بیشتر، برابر است با فروش بالاتر.

 

flw1

ترفندهای جذب بیشترین فالوور اینستا

در ادامه مطلب، ترفندهایی برای جذب فالوور را معرفی می‌کنیم.

  1. استفاده موثر از هشتگ‌ها

اگر بگوییم هشتگ (علامت #)، موثرترین ابزار برای جذب بیشترین فالوور اینستا است، بیراه نگفته‌ایم.

در حقیقت هشتگ، ابزاری برای دسته‌بندی محتوا است که به کاربران کمک می‌کند محتوای مورد نظر خود را در اینستاگرام پیدا کنند.

بنابراین، اگر بتوانید هشتگ‌های موثر و مرتبط با پیج خود را بیابید و از آن‌ها درست استفاده کنید، می‌توانید به سرعت مخاطبان زیادی را به پیج خود جذب کنید.

از آنجایی که استفاده از هشتگ، نیازمند تدوین استراتژی خاص خود است، هشتگ‌یابی کاری تخصصی است، اما با خرید ربات اینستاگرام می‌توانید این کار را به درستی انجام دهید.

 

  1. افزایش تعامل با مشتریان

در ابتدا، پیج‌های کاری مشابه را شناسایی کنید و افرادی که آن‌ها را فالو می‌کنند، زیر پست‌هایشان کامنت می‌گذارند و لایک می‌کنند را یافته و پیامی در دایرکت به آن‌ها دهید.

در این پیام، خود و محصولاتتان را معرفی کنید و در نهایت با یک “CTA” یا فراخوان به عمل مناسب، از آن‌ها بخواهید شما را فالو کنند.

قطعا شناسایی مشتریان بالقوه و تبدیل آن‌ها به مشتریان بالفعل، زمان زیادی می‌برد.

شما می‌توانید از خدمات «ارسال دایرکت انبوه» شرکت‌های معتبر استفاده کنید و در کم‌ترین زمان، با تعداد زیادی مشتری ارتباط بگیرید.

برای تلگرام و واتس آپ نیز، خدماتی مشابه مانند «ارسال پی وی واتس آپ انبوه» و «ارسال پی وی تلگرام انبوه» وجود دارد که کمک می‌کند بتوانید با مشتریان زیادی از جامعه هدف خود در ارتباط باشید و کسب‌وکار خود را به آن‌ها معرفی کنید.

 

  1. استخدام یک ادمین حرفه‌ای

تبلیغات و دیده شدن در اینستاگرام بسیار ضروری بوده و مشاغل مختلف، این رسانه اجتماعی را وسیله مناسبی برای جذب مخاطب و ارتباط با مشتریان خود می دانند.

در نتیجه افرادی وجود دارند که خدماتی نظیر مدیریت پیج اینستاگرام، مدیریت دایرکت‌ها برای جذب بیشترین فالوور اینستا و غیره ارائه می‌دهند و شما می‌توانید مدیریت پیج خود را به آن‌ها بسپارید.

اما ساعات کاری و ظرفیت ادمین، محدود است و از طرف دیگر شما باید حسابی فعال باشید تا بتوانید سریع پیشرفت کنید. پس بهترین روش برای اینکه بتوانید این وظایف را ۲۴ ساعته انجام دهید، چیست؟

بهترین روش برای فعال نگه داشتن پیچ، خرید ربات اینستاگرام است.

 

flw1

خرید ربات اینستاگرام از سایت معتبر

روش‌های زیادی برای جذب فالوور وجود دارد که شما با اجرای این روش‌ها در طولانی‌مدت، می‌توانید فالوور ارگانیک داشته باشید.

اما مدت زمان خیلی زیادی را باید برای رشد پیج صرف کنید و نهایتا حتی با وجود رشد پیج و افزایش فالوور، «هزینه زمان از دست رفته» را پرداخته‌اید .

«هزینه زمان از دست رفته»، یعنی اینکه زمانی که می‌توانستید با پرداخت هزینه‌ای اندک، بیشترین فالوور اینستا و فروش بالاتری را داشته باشید، از دست داده‌اید.

برای تسریع رشد پیج‌ها، شرکت‌های زیادی در زمینه خرید ربات اینستاگرام فعال هستند. اما نکته مهم، انتخاب مجموعه‌ای مطمئن برای ارائه خدمات است تا در ازای پولی که پرداخت کردید، خدمات واقعی و منطبق بر الگوریتم‌های اینستاگرام را به شما ارائه دهند.

در غیر این صورت، پیچ آسیب دیده و شما متحمل هزینه‌های سنگین‌تر مالی و زمانی خواهید شد و در بدترین حالت پیج شما پریده و دیگر قابل بازیابی نخواهد بود.

اهمیت زمان برای جذب بیشترین فالوور اینستا

 

ارتقای یک پیج کاری در اینستاگرام، به زمان زیادی احتیاج دارد و قطعا استخدام یک دستیار که بتواند کارهای شما را مدیریت کند، می‌تواند به شما کمک کند تا خیل عظیم رقبا را پست‌سر بگذارید.

حال تصور کنید که این دستیار، دارای هوش مصنوعی است و می‌تواند بدون خطا و به صورت شبانه‌روزی، وظایفش را انجام دهد.

قطعا کنجکاو شدید که چطور می‌توانید این دستیار عالی رو داشته باشید؟ ربات اینستاگرام فالو وان، ابزاری هست که در کنار رعایت حریم شخصی شما، می‌تواند با استفاده از آخرین الگوریتم‌های اینستاگرام، وظیفه مدیریت و ارتقای پیج شما را انجام دهد.

به عنوان مثال، فالوورهای جامعه هدف را شناسایی کرده و به آن‌ها کامنت هوشمند ارسال کند، هشتگ‌یابی انجام دهد و غیره.

مواردی که گفته شد تنها قسمتی از وظایف این ربات اینستاگرام است و قطعا این دستیار فعال و باهوش می‌تواند در زمینه‌های بیشتری به شما کمک کند. برای همین می‌توانید روی این لینک کلیک کنید تا بیشتر با ربات اینستاگرام فالو وان آشنا شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.